УВАГА : ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР НА ПОШТІ !!!
Переконливо просимо всіх наших покупців, які замовляють товари, перевіряйте своє замовлення безпосередньо на пошті, при отриманні. У випадку, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена або товар перебуває в неробочому стані або він вам не підходить, з якихось причин, або зовні є ознаки того, що товар став непридатним через неякісне надання перевізником своїх послуг ― відмовляйтеся від нього прямо на пошті та письмово заявіть перевізнику причину такої відмови, складайте АКТ – це ваше право! Перевізник відповідає за збереження вантажу та страхує його
Покупцям, які не виконали цю умову, буде відмовлено в обміні товару або поверненні коштів через відсутність провини та непричетність магазину до пошкодження товару та порушення цілісності його упаковки.
Хочете повернути або обміняти товар належної якості?
Згідно з Законом України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.
Опис товару належної якості:
Опис товару неналежної якості:
Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають
Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта" за рахунок покупця.
1. Заповніть бланк повернення товару
2. Запакуйте товар
1. Модель з артикулом товару
2. Причина зголошення на сервіс — повернення
3. Серійний номер
4. Імя та номер замовлення
5. Фото чеку і гарантійки
6. Номер __________ ТТН
Цю інформацію потрібно надіслати у вайбер.
3. Адреса для повернення товару
4. Оплата доставки повернення або обміну товару:
5. Повернення коштів за товар
6. Обмін товару
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» покупець має право обміняти товар на аналогічний
протягом 14 днів, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром
або з інших причин, і якщо збережено товарний вигляд, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем
разом із товаром. Виняток становлять товари, які не підлягають поверненню за Законом.
Ознайомитись з повною версією Закону про права споживачів та отримати консультацію експертів ви можете за посиланням:
Гарантія:
Умови гарантії
Під гарантією мається на увазі заміна або повернення вартості запчастини, що має початковий дефект,
який проявив себе під час перевірки на працездатність (до повної установки). Встановлені запчастини
вживані, навіть короткочасно, поверненню чи обміну не підлягають**.
Термін гарантії згідно законодавству - 14 днів на перевірку, до вклейки
* запчастини, що мають навіть незначні пошкодження (вигини на шлейфах, сліди паяння, не коректної
установки тощо)
** термін служби запчастин багато в чому залежить від кваліфікації установника. Магазин не несе відповідальності
за якість встановлення та не надає гарантію на термін служби.
Комплектуючі підлягають поверненню або обміну:
- Збереження товарного вигляду (наявність не пошкодженої нашої гарантійної пломби або штампу та захисних плівок).
- Відсутності слідів паяння та будь-яких слідів ремонту.
- Відсутності механічних пошкоджень товару (подряпини, тріщини, сколи, потертості)
Товар зі слідами установки, механічними пошкодженнями, без плівок, зі знятими та знову наклеєними плівками
поверненню та обміну не підлягає. В обов'язковому порядку при отриманні товару поштою потрібно перевіряти цілісність,
а також перед установкою тестувати запчастину навісним монтажем протягом 10-15 хвилин