Увага! Через збільшену кількість недобросовісних кліентів, які не приходять за посилками, ми вимушені ввести мінімальну передплату - 100 грн. Без передплати відправляємо ОЛХ-доставкою Новою Поштою або УкрПоштою. Дякуємо за розуміння.
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 8:00–17:00

Сб: 9:00–16:00

0
Мій кошик

Обмін та повернення

УВАГА : ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР НА ПОШТІ !!!

Переконливо просимо всіх наших покупців, які замовляють товари, перевіряйте своє замовлення безпосередньо на пошті, при отриманні. У випадку, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена або товар перебуває в неробочому стані або він вам не підходить, з якихось причин, або зовні є ознаки того, що товар став непридатним через неякісне надання перевізником своїх послуг ― відмовляйтеся від нього прямо на пошті та письмово заявіть перевізнику причину такої відмови, складайте АКТ – це ваше право! Перевізник відповідає за збереження вантажу та страхує його

Покупцям, які не виконали цю умову, буде відмовлено в обміні товару або поверненні коштів через відсутність провини та непричетність магазину до пошкодження товару та порушення цілісності його упаковки.

Хочете повернути або обміняти товар належної якості?
 

 Згідно з Законом України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.

Опис товару належної якості:

  • товар без механічних ушкоджень
  • збережені всі ярлики, маркування, заводські пломби та всі захисні плівки
  • не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
  • якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
  • повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка

Опис товару неналежної якості:

  • Були в використанні
  • Товар з дефектами
  • Товар з неповним комплектом
  • Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщінами

Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають

Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта" за рахунок покупця.

1. Заповніть бланк повернення товару

  • Для отримання бланку Вам необхідно написати лист на email нашого магазину doctordiy@ukr.net, або у Viber за номером +380963921616 або напишіть від руки у довільній формі, вказавши причину повернення
  • Не забудьте вказати свої контактні дані, номер ТТН та номер замовлення, за яким ви отримували товар

2. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар належної якості
  • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
  • Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали
  • Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення

1. Модель з артикулом товару
2. Причина зголошення на сервіс — повернення
3. Серійний номер
4. Імя та номер замовлення 
5. Фото чеку і гарантійки 
6. Номер __________ ТТН

Цю інформацію потрібно надіслати у вайбер.

3. Адреса для повернення товару

  • Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
  • Адреса та контактні дані для відправлення товару:
    м. Одеса
    відділення Нової пошти №124
    Іванько Людмила Іванівна
  • +380 (96) 392-16-16

4. Оплата доставки повернення або обміну товару:

  • Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, компанія компенсує витрати на зворотню доставку товару
  • Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується

5. Повернення коштів за товар

  • У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки українською мовою
  • Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення

6. Обмін товару

  • Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 2-7 робочих після отримання нами Вашого повернення
  • Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber

 

 

Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» покупець має право обміняти товар на аналогічний

протягом 14 днів, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром

або з інших причин, і якщо збережено товарний вигляд, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем

разом із товаром. Виняток становлять товари, які не підлягають поверненню за Законом. 

Ознайомитись з повною версією Закону про права споживачів та отримати консультацію експертів ви можете за посиланням:

https://zakon.rada.gov.ua

Гарантія:

Умови гарантії

Під гарантією мається на увазі заміна або повернення вартості запчастини, що має початковий дефект,

який проявив себе під час перевірки на працездатність (до повної установки). Встановлені запчастини

вживані, навіть короткочасно, поверненню чи обміну не підлягають**.

Термін гарантії згідно законодавству - 14 днів на перевірку, до вклейки

* запчастини, що мають навіть незначні пошкодження (вигини на шлейфах, сліди паяння, не коректної

установки тощо)
** термін служби запчастин багато в чому залежить від кваліфікації установника. Магазин не несе відповідальності

за якість встановлення та не надає гарантію на термін служби.

Комплектуючі підлягають поверненню або обміну:
- Збереження товарного вигляду (наявність не пошкодженої нашої гарантійної пломби або штампу та захисних плівок).
- Відсутності слідів паяння та будь-яких слідів ремонту.
- Відсутності механічних пошкоджень товару (подряпини, тріщини, сколи, потертості)

Товар зі слідами установки, механічними пошкодженнями, без плівок, зі знятими та знову наклеєними плівками

поверненню та обміну не підлягає. В обов'язковому порядку при отриманні товару поштою потрібно перевіряти цілісність,

а також перед установкою тестувати запчастину навісним монтажем протягом 10-15 хвилин

Вгору